Lördag morgon

Godmorgon, elr de är väl inte precis morgon nu mera men ja sitter nu ennu i pyjamas hos Adam å tänkte snart packa mitt stuff så sticker vi till mig. Idag blir det packning inför Åre veckan eftersom i åker i morgon ca kl. 6 på morgonen. Sen idag ska ja duscha å städa mitt rum, så tänkte jag och Adam också installera vårt "gamla", som inte är så gammalt, tv så vi får se tv eftersom att tv:n i vardagsrummet är upptaget konstant!
Uppdaterar kanske ikväll, om ja inte har fullt upp att spendera min sista tid med min älskling innan ja åker bort.
Annars blir det mobil update på söndag!
ha det bäst tills dess!
  
någon gammal ful festarbild, endå är han sötaste i världen! ♥

Kommentarer:

1 ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!:

supersöt bild!!

Svar: Hihi tack! :)
Elin

Kommentera här: