GUESS WHO'S BACK

Tjabatjena hallå! Det var verkligen länge sen ja bloggat sist. Jag bara gav upp haha. 
Igår satt jag och läste några bloggar, eftersom ja inte hade annat för mig att göra, och helt plötsligt, från ingen stans, kom ett ton med motivation! Så jag bestämde mig för att uppfylla åtminstone Mirandas önsking och börja blogga igen, hoppas du är nöjd nu! 
Näe men helt seriöst jag är riktigt taggad på detta, men jag säger det redan nu, peppa mig! Jag vet ju att motivationen kommer försvinna igen så alla ni som läser, kommentera, gilla, fråga mig frågor på ask, ALLT, så att jag verkligen hålls kvar här! Annars så ser jag fram emot att faktiskt sätta mig in i detta!
 
Häljen är snart över och i morgon är det ny skolvecka igen. Känns faktiskt inte så jätte surt tkr ja, även om provveckan börjar på onsdag! Tycker det ska bli rätt skönt, eftersom vi slutar ca 11 provdagarna, så hinner man göra andra saker också.
Min hälj har spenderats hos Adam. Vi har vart ut och runnat i Pörtom, sett film, snackat skit, tittat tv och ätit massa gott. En riktigt skön och lugn hälj, vilket jag faktiskt behövde.
Jag tänker inte börja berätta om vad som hänt mig senaste halvåret, det skulle bli så långt så ingen orkar läsa, dessutom orkar jag inte skriva heller, haha. Men istället tänkte jag lägga upp mina senaste instabilder, så varsågoda!
 
För att läsa grunderna bakom, kålla in min instagram, Elinntyp

Kommentera här: