Hej

HEJ där. Det var en tid sen. Och nu ska ja komma med dom glada nyheterna om att ja ska ta tag i detta igen! 
Skolan har börjat och jag jobbar nog men tycker ja endå har lite energi över, så ska börja i lugn takt, sen får vi se hur uppåt det går! 
Hur känner jag inför skolstarten då, ja, det är helt OKEJ. men inge mer än så. Sista veckan på sommarlåvet då ja faktiskt vart heelt ledig, har ja mest bara vart med min Adam och taggat ner men samtidigt taggat upp inför detta skol år. Jag ska verkligen satsa! 
Som ni knappast visste har min Adam börjat i skola i Vasa och jag kommer bara se honom om hälgerna, så blir antagligen en hel del bloggande på vardagarna men mindre i hälgen. 
Har inte mycket mer att säga just nu, kanske lägger in ett skillt inlägg om min sommar sen nån dag!
Vi ses!
 
   
Detta är min sommar i instabilder!
 
Detta är vad som sker ikväll !

Kommentera här: