Trötthet & lycka

Hej, förlåt mig för den usla uppdateringen nu igen, finns inte mycket årk till att sitta vid datorn för tillfället men ja ska endå försöka skärpa till mig!
Förra veckan bestod av jobb och fagerö i hälgen. Igår var jag till Adam och tittade på twilight haha, vi hade jätte mysigt och åt godis och sånt gått.
Idag har ja å ska inte heller göra nått alls typ. Bara ta det lugnt och försöka gå å såva tidigt. 
I hälgen väntarnått skoj, men det får ni höra om senare!
Senaste instagram bilderna

Kommentarer:

1 Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala:

Sv. Tack så mkt! :)

2 Victoria:

Tack så mycket söta du :)

Vilken fin bild på er.

Svar: Tack så jätte mkt! :)
Elin

3 Bohemhoe:

så fina bilder! har du gjort kransarna själv?

Svar: Tack! Den jag har på mig har ja jort själv! :)
Elin

4 Altin:

Fina bilder:)

Svar: Tack! :)
Elin

5 CAISA KÄLLGREN:

fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Elin

6 mergimtare ♛:

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

7 ♫♪ sandra:

gott!

8 benedit ♥:

fina bilder! :)

sv; åh tack så mycket! :)

Kommentera här: